Monday, September 25, 2017

”Hexie-cutie bear”


Nu har jag inga småbarn längre. Min son är 25 år och jag tror inte han vill ha en björnkudde även om jag tror att han skulle tycka denna lilla sötnos är fin.
Now I have no young children anymore. My son is 25 years old and I don't think he wants to have a bear pillow although I think he would think this little cutie is fine.

Men den var så bedårande gullig att jag kunde inte låta bli att sy den – kanske till barnet som ändå finns i mig 😊
But it was so adorably cute that I couldn't help sewing it – perhaps for the child who still lives inside of me 😊

Men för dem som har små barn att sy till är det ju perfekt. Mjuka, inga lösa delar. Perfekt som en liten gose-sovkudde.
But for those who have young children to sew for it's perfect. Soft, no loose parts. Perfect as a small sleeping cuddly-toy.

2 comments:

  1. Tack Lotta för du valt att länka till Visa och Berätta måndag!! Ha en fin syvecka /Bambikram❤️

    ReplyDelete