Monday, June 12, 2017

Small bag with nice edge


Denna lilla påse är en minivariant av brödpåsen jag visade förra veckan. Den här kan jag tänka mig ha för att förvara lite småsaker i.
This little bag is a mini version of the bread bag I showed last week. This, I can imagine having to keep a bit of trivia.
Baksidan är från den tygpacke FINURLIG jag köpte på IKEA och framsidan en bit vitt lite tjockare bomullstyg jag köpt nån gång för länge sedan. Det var faktiskt i stort sett så mycket kvar som jag behövde till framstycket.
The back is from the fabric pack FINURLIG I bought at IKEA and the front a piece of white thicker cotton fabric I bought sometime long ago. It was actually almost as much as I needed for the front.

För att få fram ett lite mer rustikt utseende satte jag en bit jutesnöre i sidan. Jag sydde bara fast den i sidsömmen och innan hade jag knutit en knut på insidan för att förhindra att den åkte ut.
In order to get re-use in this project I put a piece of jute string in the side. To get a little more rustic look I put a piece of jute string in the side. I just sewed it into the side seam and before that I had tied a knot on the inside to prevent it from sliding out.
Sedan är det bara att knyta runt påsen.
Then just tie around the bag.
Visst är våra Rhododendron fina. Jag njuter varje dag jag ser dem.
Sure, the rhododendrons are fine. I enjoy every day I see them.
Facts about designs/fabrics etc
Designs from Stickbaer.de
Design collection: NOSTALGIE-TASCHERL

No comments:

Post a Comment