Monday, May 29, 2017

Seagulls - 1


”Señor Manuel” fick pryda en handduk. Det var den jag visade igår och där jag för första gången provat det som kallas ”knock-down stitches”.
"Señor Manuel" got to embellish a towel. It was the one I showed yesterday and where I first tried the so-called "knock-down stitches".

Nu har jag provat att sy en ”fristående” variant av denna fiskmås. Jag blev jätteförtjust i den mobil som ”fruBlomgren” gjort. Så nu blir det att sy två stycken fiskmåsar. En av ”Señor Manuel” som ni ser här och en av hans vän från Skottland som jag ska visa i morgon.
Now I’ve tried to sew a "stand-alone" version of this Seagull. I was impressed by the mobile that "fruBlomgren” made. So now I will have to sew two pieces of sea gulls. One of "Señor Manuel" as you see here and one of his friend from Scotland as I'll show tomorrow.



Morgonen är stilla och sval, jag njuter av att bara gå omkring i trädgården och titta.


The morning is calm and not so hot. I find great pleasure just walking around in the garden looking at flowers and trees.
Facts about designs/fabrics etc:

No comments:

Post a Comment